ineedahug.
honey, everyone does.

Enis Farahaini
She's eighteen.
Future doctor to be.
Medical Student.
Single.
And Proud To Be :")

"Everybody wants happiness, nobody wants pain, but you cant have rainbow without a little rain."
Saturday 30 April 2011
life in MJSC besut just like a ....! 19:22





aku xnak balik, xnak balik la. yang pihak maktab nak paksa sangat students dye suh balik apsal? kan da bagi balik, bia la balik terus ke. x perlu untuk kembali ke sana lagi x bole ka? ikut kan la, aku tak hingin nak balik sane.., cuak jah! baek aku merembat masuk sekolah sery ke apa, lantak la mana2 pon, sebab aku betol2 da cuak untuk sekolah di maktab rendah sains mara besut yang tercinta itu! tekanan yang di kenakan kepada kepala otak aku nie pon x hilang lagi, manusia manusia manusia! hanya tahu untuk mengkritik, ini tak betol itu salah , kau buat la sendiri aku nak tengok betol ke tidak kau buat tu.. ahh, betapa kali aku menjerit pon, aku tetap kene balik kat tempat tu, ahh! cuak, bosan, rase cam nak lari kan diri je dari tempat tu! faham tak bila aku sebut perkataan X BEST tu cam ne? cuak cuak cuak! dengan orang sekeliling nya betul2 buat ak cuak sampai nak muntah, taw tak sampai nak muntah tu camne? tahap maksimun taw x? biasa la enis, hidup remaja ad suka duka.., aku taw la tu, tapi ak da cuak! seriously, i'm sick with the people in there! i made a single mistake, i got to be punish, never mind. but when other people made a lot  mistakes, betol2 buat ak cuak. cam aku nie manusia yg x d benarkan untuk melakukan kesilapan kah? because someday said that i'm too comfortable with my result..,4.0? please la, ak struggle tiap2 ai tu, tu ke name ak comfortable berbanding dengan korang yang duk tito pagi petang siang malam tu? common ah, aku letih dan cuak taw dengan kritikan korang semua. yes, i can accept your critics but not for everyday,! i'm tired and sick of it! 5 months to go, to be in the hell? no to be in this MJSC BESUT, sometimes it's like paradise, but for now.., it just like.. i dont wanna say that word oke. people say i cant do the things right, but i'm not the idiot to let the thing that they said become true, so just WATCH ME. I WILL NOT GIVE UP UNTIL THE END OF MY LIFE! AND I AM NOT THE ONE WHO WAS GONNA CRYING FOR YOUR CRITICS BUT I AM THE ONE WHO GONNA LEAVE YOU GUYS BEHIND.

IT'S TIME FOR ME TO STRUGGLES!

Labels:


0 Comment(s)