ineedahug.
honey, everyone does.

Enis Farahaini
She's eighteen.
Future doctor to be.
Medical Student.
Single.
And Proud To Be :")

"Everybody wants happiness, nobody wants pain, but you cant have rainbow without a little rain."
Saturday 4 June 2011
korang jgn jeles taw? keke. 05:55
HAHA. biar ah korang nak ckp aku nie berlagak ke, sakai ke, kecoh ke, tapi dengan bangga dan tulus ikhlas aku nak isytihar kan .. bahawa aku dah siap salin 8 essay english yg bagai nak rak bnyk nya! HAHA. aku bangga , epy cam nak gila la! aku amik masa lps balik dari tuisyen physic tdi. with the strenght of determination , i made it! ooohhhh yaaaahh! keke. benti solat maghrib, then aku terus kerja aku dgn semangat yg kental kental nya. haha. then , 8.30 pm aku sa ciap!!!! suka suka. HAHA. dan skrang aku nak amik mase untuk makan pule. dan seterus nya agenda terbesar aku.. HAHA.. aku nak sambung tgok cite pakwe aku yg no 2 pule.. PLAYFUL KISS! HAHA. baek seung jong eh nme ye law aku x cilap la lam cite nie.. ohh my kim hyung .... ntah, aku x igt nme penuh ye. comel comel comel skali. HAHA. tapi aku risau nie smpt ke aku nak buat binaan plot plak nie, sbb la kn bile aku da start tgop korea, jgn harap aku nak benti.. unless internet buat hal. keke.

oke guys, till next time yo!

enjoy your meal. yum yum! alamak! air milo panas (aku buat sndiri taw! sedap punye) da sejuk! ;(


Labels:


0 Comment(s)