ineedahug.
honey, everyone does.

Enis Farahaini
She's eighteen.
Future doctor to be.
Medical Student.
Single.
And Proud To Be :")

"Everybody wants happiness, nobody wants pain, but you cant have rainbow without a little rain."
Wednesday, 30 December 2009
diri ku yg semakin berbeza.. (: 05:31
hahaha. (:
okeyh2. post kali nie ak tulis lam malay je la ep.
hehe. english ak benti jap.
jap je! xlame.. haha!!!!

sbb ai nie ak btol2 letiy utk berpikir + xnak bt pape mlm nie!
hnye nak mkn + mkn + mkn + update blog nie je..
(:
hahaha. mesti korang pelix kn ape mkne..
"diri ku yg semakin berbeza" tu kan?
hehe. =p
ak pon ngah pelix gax nieh..
ak xtaw ape yg ngah tjadi pada ak skunk nie..
ntah la. maybe d sbb kn proses "pembesaran" ak tux jadi lbey matured.
ye la. ak da 16 taun ai jumaat nieh! tue2.
):
p xpe. although ak xla ready mane lgi nak jadi 16 taun.,
plus..getting form4..
p ape yg ak ley bt?
putar kan waktu supaye ak still lam taun 2009 + masih lgi 15 taun?
sume tu angan2 je. xkn terjadi..
cause time really flies.
jap je mase berlalu nye! mmg kejap sgt!
kdg2 tu ak rse bru smlm ak bru nak get ready tuk msuk form3..
haiiishh.. but..
i have to move on!!! i can't SURRENDER!!
cause i know..
TO LET GO.. is TO FORGET!
TO FORGET.. is TO MOVE ON!!

bebaru nie ak chat ym ngan kawan baek lelaky ak..
well..the truth.. ak lbey sng cter kat ye berbanding ngan kwn2 pompuan ak..
ak pon xtaw nape.. maybe dye seorang yg pendengar yg baek..
plus dye jge cepat pham ak.. tu yg jdi senang tu..

moreover.. kwn2 pompuan ak kebanyakan nye bkn la pendengar yg baek..
well.. ak blom btol2 jupe kwn pompuan yg cam tu lgi..
nnt la. law ad rzeki.. ak akn jupe gax suatu ai nnt..
ak pon amat2 la nnt kn.. ye la..
ak pon segan nak cter slalu problem ak kat kwn baek lelaky ak tu..
ak cter la kat ye yg ak lom ready tuk sume nie lgi..
plus ak takot gax kdatangan kwn baek pompuan ak,SYAQILA..
akn mbuatkan ak menjadi INVISIBLE~!!!
I DON'T WANNA TO BE INVISIBLE ANYMORE!!!!!!
cukup la mase kat skola rendah je..
p yg highschool punye.. ak xkan..
ak akn lakukan se habeh baek.. sbb ak xnak lalui lgi jdi invisible tu..
"nightmare" bagi ak..
maksud ak invisible nie cam..
kwn2 ak yg len x hiraukn ak.. anggap ak nie cam xde..
btol ckp kat korang..ak pernak rase nie sume mse skola rendah..

cdeyh kn? ):
pastu ak takot la kdatangan nye ke skola sery turut membuat kan cikgu2 melupa kan ak.. i meant.. xkesah nye kewujudan ak..
BUT WHY I HAVE TO THINK LIKE THAT?
WANNA KNOW??

LET ME TELL YOU GUYS..
she almost perfect!!!
i know no one's perfect in this world..
like i said..she almost perfect...
she is..
~BEUTIFULL~
~FUNNY~
~INTELLIGENT~
~GORGEOUS~
and etc..

and i'm afraid that i will not be as good like her.. ):
lbey2 lagi rmai org ckp kite nie cam twins..
cause muke kite orang nak dekat same je!
sampai kn kawan baek lelaky ak tu pon kte cam tu..
sepasang kembar... yg seorang mempunyai bnyk klbeyhan..
sorang lagi tu x.. IMAGINE IT? HOW DO U FEEL IF U GUYS GONNA BE THE LOSER ONE?
BUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I WILL NOT GIVE UP..
ALTHOUGH SHE'S ALMOST PERFECT!!!
yah.. maybe she's perfect.. but that not gonna make me to give up,right?
sepatut nye.. i have TO STRUGGLES
TO BEAT HER... TO BE THE BEST!!!

TO BE LIKE HER... [but i will not copy her]
JUST BE MYSELF
am i right?
ok2. tutup bab nie jap! (:
i wanna tell you guys what i did for this whole day..
first of all.. ai nieh lam sejarah bt dalam bulan december!
ak bgun cam bese la tuk solat subuh pade pukul 6.30 pgi..
thenn.. lepas ak ciap solat.. ak p la bukak2 tingkap..
supaye udare yg segar tu masuk kat bilik ak yg bau nye...
bley la.. p xbusuk k!! =p
hahaha. before that..,yesterday..
at last!!!! ak ciap kemas kn bilik ak yg x berkemas lps abeh PMR dulu..
hahaha. fuuhhh.. lega nye. (:
after that...u guys know what i did?
ak S.T.U.D.Y.!!!
woooowww!! ak pon x tersangke ak ley study..
p ak study yg senang2 je dulu.. xd pon ak sempat la study sejarah bab 1 punye!
but i can't remember all the facts..
anyway..i will try to finish it tonight..
insyaAllah... (:
then showered!
after awhile..i went to school..
tuk anta borang yayasan tu.. haha.
i met edie.. satria.. aisyah and ect..
after that..went back home..
i started to watch television..
DO RE MI movie at prima.. hahaha..
well.. my nephew and my niece wanted to watch that movie..
soo..go for it...i didn't care..
after watched the movie for awhile..
[getting bored cause i watch that movie for million times already!!] hahaha.
i went to downstairs for breakfast..
then..watched telivision again.. CSI:MIAMI..
hahaha.. well..
as usual.. for these days.. i didn't talk too much..
i don't know why.. but it doesn't matter..
well..in evening.. i just sat at my study table and listening music that made me felt sooo relaxing.. in my room..
well.. tu la keje ak time2 ak cam nie..
xbnyk ckp.. although i talked less...
but i was not in badmood.. just felt good.. (:
didn't get serious.. just ok ok la. hahaha.
thenn..
i was playing habbo for awhile..
da kebuntuan sgt tu.. xde aktiviti yg len a ley bt g..
hahaha. thenn.. for the first time in this month..
i walked at the outside to get some fresh air..while eating an ice cream..
i enjoyed doing it..
hahaha.
cause da lame jugax ak x keluar ptg2 jln2 keliling rumah tu..
i was always stay in my room..
sampai ade 1 ai tu..ayh ak da ciap tegor kat ak suh jgn terperap sgt lam bilik..
surfing the internet..
well..thats what i love to do..
maybe ak kne kurang kn da maen internet nieh..
school holidays will over soon..
when the school begin.. most of my time must fill with..
STUDY! STUDY! STUDY!
cause i don't wanna be a LOSER!!!
i will not be like that..
I HAVE MY OWN LIFE... ak xkn sia2 kn je pluang yg ade tu..
i will not let the 'oppurtunities' past by..
and be grab by some other people..

so..after i finished eating an ice cream..
i went to the kitchen..asked my mom were there anything works that i could do..
and my mom wanted me to sweep the 'porch'..
i did it..well..now i felt how my mom felt when she had to clean all parts in the house.
so exhausteddd!!!! fuhhhh..
then...i continued surfing the internet..
facebook.. [farmville]
after for awhile.. mak long and her family came back from kuala terengganu..
they're really shopping a lot.. many bags.. hahaha. (:
they gonna back home tommorow. [kuala lumpur]
well..ak ngan mirul [my cousin] x kamcing sgt da la..
x cam mse kecik2 dlu..
hahaha.. maybe he and i had grown up..
the situation didn't feel the same..
well..nvm..
tomorrow.. i should go to school.. help cikgu anisah..
tapi..ak rse mls plop nak pergi nye..
i think it will be okey if i don't come..cause i'm sure many students will come to help her.. (:
plus..i'm gonna went to kuala lumpur..
send my nephew and my niece.. anyway..
tomorrow will be the last day i'm gonna be 15.. ):
THE END OF 2009!! ):
well..i wanna wish u guys HAPPY NEW YEAR!
WELCOME 2010!!!! (:
GOODBYEEE 2009!!!!
well..pada tahun nie.. ak jugax xnak men2.. cam taun lps.
FOCUS!!!!
INSYAALLAH..I WILL TRY TO BEST THE BEST.. (:
TO BEAT SATRIA,SYAQILA,AISYAH,NORAI!!!!
STRUGGLES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahahaha..
Assalamualaikum.. (:



Labels:


0 Comment(s)